به وب‌سایت مجموعه آب آفرین سبز روناک خوش آمدید.

01142561360

info@ronakpipe.com
 
مراسم گرامی داشت چهارمین سالگرد تاسیس مجموعه آب آفرین سبز روناک در سالن همایش های این شرکت با حضور آقای دکتر ظاهری رئیس هیئت مدیره، آقای مهندس فروتن مدیرعامل، آقای دکتر خرمیان سرپرست امور شعب بانک صنعت و معدن استان مازندران، آقای دکتر قلی پور مشاور کسب و کار مجموعه و همچنین جمعی از سرمایه گذاران و همکاران در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزار گردید. 

در این جلسه که به واسطه شرایط کرونایی کشور با فاصله‌گذاری، رعایت پروتکل‌ها و کاهش تعداد دعوت شدگان همراه بود آقای دکتر ظاهری ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه عزیزان، گزارش کوتاهی از روند شکل گیری مجموعه همراه با آخرین برنامه ها ارائه دادند.

در این جلسه از زحمات آقای مهندس فروتن در چهار سال گذشته تقدیر به عمل آمد و همچنین آقای مهندس نادری به عنوان مدیر داخلی به سایر همکاران معرفی شدند. در ادامه آقای دکتر ظاهری از بانک های صنعت و معدن، صادرات و ملت بخاطر همراهی‌ها و همکاری‌ها در این مسیر تقدیر و تشکر کردند.

جناب آقای دکتر خرمیان سرپرست امور شعب بانک صنعت و معدن استان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در مراسم سالگرد مجموعه آب آفرین سبز روناک سخنان خود را با اهمیت تامین مالی شروع کردند و افزودند تامین مالی یک بخش از کار است و مهم استفاده درست از منابع مالی است که دکتر ظاهری و همکاران به نحو احسنت این کار را انجام می‌دهند. ایشان هچنین برگزاری این مراسم ها را نشانه ی اهمیت مبحث منابع انسانی نزد مدیران مجموعه دانستند. دکتر خرمیان در ادامه افزودند توانمدی مجموعه به توانمدی مجموعه بستگی دارد و ضمن عرض تبریک تولد همکاران برای دکتر ظاهری در راه اندازی مجموعه های جدید آرزوی موفقیت کردند.

۲ نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now